Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 17. desember 2016

DT Barnemix


Hei ! 
Da er det tid for litt nytt på bloggen min idag . 
Da jeg snart skal begynne å pakke ned alt som har med kortlaging å gjøre siden jeg skal flytte hjem til Danmark i løpet av 2017 blir dette mitt siste kort som DT for Barnemix , jeg har storkost meg som DT har hatt mange flotte motiver å fargelegge. 
Denne gangen fikk vi ett motiv fra Di's Digi og temaet var rask og enkelt og slik  ble kortet mitt. 

Ikke noe mønsterpapir og kun litt blomster og bling gikk ganskerask  å lage når jeg endelig hadde fått fargelagt motivet og ja jeg bruker lang tid på fargeleggingen gjerne over flere dager for å få det slik jeg ser det inne i hodet, ikke alltid det blir som jeg vil ha det men det er jo det som er morsomt.
Motivet er fargelagt med Promarkers og blomstene er fra Wild Orchid Crafts, bling fra Panduro. 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails