Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 8. januar 2017

Vinterkort

Hei og god søndag i blogland !! 
Da jeg nå har sagt fra meg DT plassene mine grunnet flytting senere i år så var det på tide med ett kort bare fordi jeg ville lage ett og ikke fordi jeg måtte lage ett, har hatt litt tørke den senere tid men håper og tror lysten kommer igjen når jeg nå skal gå gjennom alle scrappetingene mine og pakke ned det meste men litt blir stående fremme slik at jeg kan lage ett kort eller to om lysten kommer. 
Her er kortet jeg laget idag. 


CS: Bazzill vanilla og blå metallic og  typhoon  
DP: Kort og Godt og Papirdesign 
Stempel: Magnolia 
Dies: Marianne Design ( tror jeg ) og Dienamic 
Blomster: Wild Orchid Crafts 
Medium: Promarkers 
Hud/ Kinn: Dusky Rose - Soft peach - Oatmeal - Blush / Cocktail Pink - Pale Pink 
Hår: Walnut - Chestnut - Spice 
Hue/Jakke / Støvler: Azure - Sky Blue - Arctic Blue
Skjerf / Vanter:  Holly - Pine - Lush Green
Jeg deltar på disse utfordringer : 
Scrap from your Heart # 5 Vinterstemning uten Jul
Papirplaneten  # 13 Vinter 
Nordsalten Hobbyklubb  # 152 Lag det du er best på ( Fargelegging ) 
Kort o Mania # 167 Alt er lov 
Kreativ Scrapping  #1 Alt er lov  

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint kort :) Tusen takk for at du deltar hos Scrap From Your Heart. DT Veronique

Design og Hobby sa...

Flott vinterkort, fine farger :-)
Takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
DT-Gry

Anita Sæterdal sa...

Dette var så lekkert! Lykke til med flyttingen. Takk for at du deltar hos Papirplaneten, jeg er nok verdens tregeste "kommentator", beklager dette - DT Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails