Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 18. februar 2018

DT- Hverdagsnett.......... Lady with Wings

Hei
Da er det igjen tid å vise ett kort laget for Hverdagsnett 
Tema er denne gang "Brettekort" 
Inspirasjon til kortet fikk jeg fra May Grethe  
Denne gang er det The Paper Shelter som har sponset motivet jeg har brukt og du finner det HER 
Litt vanskelig å få tatt bilde av hele kortet 


CS: Bazzill kraft
DP: Paperhouse " NYC" collection 
Fargelagt med promarker
Dies fra Marianne design - Tekst fra Tim Holtz " Idea-ology" Small talk 
Blomster fra Wild Orchid Crafts.


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails