Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 15. april 2018

DT - Hverdagsnett / The cutting cafe

Hei.
Idag har jeg ett prosjekt å vise som DT for Hverdagsnett 
Denne gang ble vi i DT - teamet sponset av The Cutting Cafe 
Jeg har laget boks med kake ( 3Tier Cake ) 


CS: American crafts Vanilla.
DP: Maja Lant Liv Sommarbris - Life in the Country Summerbreeze.
Vintage Autum Basics No. XX 
Blomst fra WOC , bånd ukjent. 
Stempel fra Dixi Craft.




          Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails